EN

Izziv

Podjetje Elektro Gorenjska ima zadovoljne zaposlene. Želeli pa so dvigniti kolektivno zavzetost in privabiti nove zaposlene, ki bi podjetje videli kot inovativno; in sicer takšno, ki spreminja prihodnost.

V podjetju se je torej pojavil izziv, kako umestiti delodajalca, povezati zaposlene in še bolj okrepiti sodelovanje in povezanost.

Rešitev

Rešitev izziva je v gradnji znamke delodajalca. Po opravljenih fokusnih skupinah in usmerjenih intervjujih so se pokazala ključna spoznanja o podjetju – kako zaposleni vidijo Elektro Gorenjska in kako si vodstvo želi, da bi bilo podjetje vidno in dojeto. V ta namen sta nastali znamka in obljuba delodajalca: Povezujemo inovativno prihodnost.

Storitve

  • analiza (identifikacija, obljuba delodajalca in smernice strategije znamke delodajalca)
  • fokusne skupine
  • usmerjeni intervjuji
  • priprava celostnih HR & komunikacijskih projektov za življenje znamke delodajalca

Opis projekta

V današnjih negotovih časih je še posebej pomembno, da delodajalci svojim zaposlenim, ki se spopadajo s številnim izzivi, stojijo ob strani. Vsako podjetje si želi privabiti in zadržati prave sodelavce ter skrajšati zaposlitveni proces. Če sodelavci verjamejo v zgodbo podjetja ter v delu in podjetju vidijo smisel, se povečujejo njihova pripadnost podjetju, zadovoljstvo in zavzetost.


  • EKIPA
  • Umetniški direktor: Radovan Arnold
  • Mlajši svetovalec: Tilen Erjavec
  • Direktorica naročnika: Melita Joželj Nose
  • Oblikovalec: Andrej Juvan
  • Kreativni direktor: Matej Kodrič

Zgrajena znamka delodajalca je lepilo sedanjih in bodočih zaposlenih. V trenutnih razmerah je še pomembnejša, zato ker vključi ljudi, ki so negotovi in morda čakajo na ponoven smisel. Prav tako daje obljubo, da se podjetje skupaj z zaposlenimi razvija naprej.˝

Melita Joželj Nose

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense