Izziv
Podjetje Elektro Gorenjska ima zadovoljne zaposlene. Želeli pa so dvigniti kolektivno zavzetost in privabiti nove zaposlene, ki bi podjetje videli kot inovativno; in sicer takšno, ki spreminja prihodnost.
V podjetju se je torej pojavil izziv, kako umestiti delodajalca, povezati zaposlene in še bolj okrepiti sodelovanje in povezanost.
Rešitev
Rešitev izziva je v gradnji znamke delodajalca. Po opravljenih fokusnih skupinah in usmerjenih intervjujih so se pokazala ključna spoznanja o podjetju – kako zaposleni vidijo Elektro Gorenjska in kako si vodstvo želi, da bi bilo podjetje vidno in dojeto. V ta namen sta nastali znamka in obljuba delodajalca: Povezujemo inovativno prihodnost.
Storitve
- analiza (identifikacija, obljuba delodajalca in smernice strategije znamke delodajalca)
- fokusne skupine
- usmerjeni intervjuji
- priprava celostnih HR & komunikacijskih projektov za življenje znamke delodajalca