Izziv
Podjetje Elektro Gorenjska ima zadovoljne zaposlene. Želeli pa so dvigniti kolektivno zavzetost in privabiti nove zaposlene, ki bi podjetje videli kot inovativno; in sicer takšno, ki spreminja prihodnost.
V podjetju se je torej pojavil izziv, kako umestiti delodajalca, povezati zaposlene in še bolj okrepiti sodelovanje in povezanost.
Rešitev
Rešitev izziva je v gradnji znamke delodajalca. Po opravljenih fokusnih skupinah in usmerjenih intervjujih so se pokazala ključna spoznanja o podjetju – kako zaposleni vidijo Elektro Gorenjska in kako si vodstvo želi, da bi bilo podjetje vidno in dojeto. V ta namen sta nastali znamka in obljuba delodajalca: Povezujemo inovativno prihodnost.
Storitve
- analiza (identifikacija, obljuba delodajalca in smernice strategije znamke delodajalca)
- fokusne skupine
- usmerjeni intervjuji
- priprava celostnih HR & komunikacijskih projektov za življenje znamke delodajalca
Opis projekta
V današnjih negotovih časih je še posebej pomembno, da delodajalci svojim zaposlenim, ki se spopadajo s številnim izzivi, stojijo ob strani. Vsako podjetje si želi privabiti in zadržati prave sodelavce ter skrajšati zaposlitveni proces. Če sodelavci verjamejo v zgodbo podjetja ter v delu in podjetju vidijo smisel, se povečujejo njihova pripadnost podjetju, zadovoljstvo in zavzetost.
- EKIPA
- Umetniški direktor: Radovan Arnold
- Mlajši svetovalec: Tilen Erjavec
- Direktorica naročnika: Melita Joželj Nose
- Oblikovalec: Andrej Juvan
- Kreativni direktor: Matej Kodrič
Zgrajena znamka delodajalca je lepilo sedanjih in bodočih zaposlenih. V trenutnih razmerah je še pomembnejša, zato ker vključi ljudi, ki so negotovi in morda čakajo na ponoven smisel. Prav tako daje obljubo, da se podjetje skupaj z zaposlenimi razvija naprej.˝
Melita Joželj Nose