EN

Izziv

Naravne nesreče lahko prizadenejo vsakogar in predstavljajo visoko tveganje za lastnike nepremičnin. Kljub temu v Sloveniji kar 1/3 domov ni zavarovanih, še več pa jih je zavarovanih neustrezno – to je postalo še posebno jasno ob katastrofalnih poplavah leta 2023, ki so prizadele premnoge Slovence in jih tudi finančno močno obremenile.    

Rešitev

Zavarovalnica Triglav je razvila i.triglav – prvo aplikacijo v Sloveniji, ki združuje podatke državnih zbirk (ARSO, GIS, Statistični urad RS, Geološki zavod) in dolgoletnih lastnih podatkov o škodnih primerih. Aplikacija omogoča uporabnikom, da preverijo tveganje za poplavo, potres, udar strele in točo na naslovu svojega doma. 

Toda inovacija sama po sebi ni dovolj – kako jo približati ljudem na prepričljiv način? Ustvarili smo serijo personaliziranih geolokacijskih oglasov in izkoristili prednosti Adressable TV oglaševanja, s čimer smo dosegli najbolj relevantno ciljno skupino tam, kjer jih tveganje najbolj ogroža - na njihovih domovih. 

Storitve

  • TV oglas
  • OOH
  • digitalno oglaševanje
  • Adressable TV oglaševanje

Na podlagi podatkov, ki so jih pri Zavarovalnici Triglav uporabili za novo funkcionalnost, smo izbrali območja za geolokacijske oglase. Kreative so prikazovale posamezne lokacije in izpostavile tveganja za tiste naravne nesreče, ki so najvišja na posameznih območjih, zaradi česar so bili oglasi za prebivalce še bolj relevantni. 

Geolokacijska personalizacija in natančno targetiranje sta bila izjemno učinkovita: dosegli smo višji CTR, nižji CPC, približno petina obstoječih zavarovancev pa je prilagodila svoje zavarovanje doma. 

Kampanja “Ali tveganje živi na vašem naslovu?” je pokazala, da je kombinacija inovativne funkcionalnosti in personaliziranega, geolokacijsko ciljnega komuniciranja povečala angažiranost in pomembno vplivala na vedenje uporabnikov. 

EKIPA
Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav 
Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc 
Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik 
Umetniški direktor/ica: Tim Rebol 
Strateg/inja: Aida Gadžo 
Tekstopisec/ka: Eva Stopar 
Oblikovalec/ka: Tim Rebol, Ewa Bogataj 
Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc 
Vodja projekta: Juš Šoltes 
Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič 
Člani projektne ekipe pri naročniku: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh 
Medijska agencija: Media Publikum 
Medijski strateg/inja: Sašo Pinosa, Katarina Keršič 

NAGRADE
SOF Grand Prix Produktna ali storitvena inovativnost 
SOF Zlata nagrada
Produktna ali storitvena inovativnost 
SOF Srebrna nagrada
Uporaba medijskih vpogledov 
Diggit Zlata nagrada
v kategoriji Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo 
SMK
nagrada v kategoriji Odziv na izredne okoliščine 

Case Triglav Geolokacijski Img 01
60

% višji CTR v primerjavi s širokim targetiranjem

35

% nižji CPC v primerjavi s širokim targetiranjem

89

% povečanje obiska spletne strani za tveganja

29

% povečanje izračunov tveganja

21.8

% obstoječih zavarovancev je povečalo zavarovalno vsoto na polici

21

% dvigov zavarovalne vsote je bilo povezanih s kritji za poplavo

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka