EN

Izziv

Skupina Triglav razpiše natečaj za prenovljeni lojalnostni program Triglav komplet, ki strankam omogoči oblikovanje lastnega kompleta zavarovanj, tako da preprosto združujejo svoja zavarovanja in storitve Skupine Triglav ter zavarovanja preostalih družinskih članov, ki živijo na istem naslovu.

Rešitev

Obsežna tržnokomunikacijska kampanja, navdihnjena s filmi Wesa Andersona, ki ves čas racionalno zasleduje produktno transparentnost in ljudem v podtonu sporoča, da Skupina Triglav s Triglav kompletom v celoti (in celostno) poskrbi zanje. Predvsem pa simbolno poudarja, da ko je vse na svojem mestu in zavlada (komplet) red ..., je vse v redu.

Storitve

  • Serija TV-oglasov
  • Radijski oglasi
  • Tiskani oglasi
  • Zunanje oglaševanje
  • Spletno oglaševanje
  • Družbena omrežja
  • Dogodki
  • Interni kanali Zavarovalnice Triglav

Anderson se povzpne na Triglav

Inspiracija sveta, ki ga s svojimi filmi ustvarja Wes Anderson, se ni ponudila po naključju, temveč v želji po ultimativni produktni urejenosti ob hkratni narativni barvitosti. Tako smo za Triglav komplet ustvarili večplasten vzporedni svet, v katerem protagoniste spoznamo v njihovih »sobah«, ki so vsebinsko simbolno povezane z različnimi zavarovanji znotraj kompleta, hkrati pa so del večje zgodbe.

Prav prerez sob in brezšivno prehajanje med njimi, ki sta značilna za Andersona, sta nam omogočila jasno razumljivo in narativno zaokroženo metaforo za modularnost in večplastnost Triglav kompleta. Gledalcu utrjuje vtis, da gre za koščke, ki so del večjega mozaika – kompleta.

Spogledovanje s svetom filma nam je pomagalo zgraditi lahkotno, igrivo ter stilsko zanimivo kampanjo, ki je v slovenski oglaševalski prostor prinesla svež in razlikovalen ton komuniciranja ter dosegla opaznost in izpostavljenost na medijskem trgu – še posebej na področju zavarovanj.

  • EKIPA
  • Digitalni strateg: Dušan Boldin
  • Digitalni oblikovalec: Mark Caserman
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Kreativna strateginja: Aida Gadžo
  • Umetniški direktor in oblikovalec: Matt Penko
  • Direktorica in vodja projekta: Glorija Petek
  • Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
  • Tekstopiska: Eva Stopar
  • Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
  • Produkcija: Kinomotel
  • Fotograf: Peter Giodani
  • DOP: Damjan Radovanovič
  • Tekstopisec: Žan Rus Fink
  • Režiser: Gregor Vesel


Bb Triglav Komplet 1920x1430

Naročniki

2TDK Adria Tehnika AMZS Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Bitstamp Don Don Grosuplje Dravske elektrarne Maribor E3 Elektro Gorenjska