Izziv
Slovensko zavarovalno združenje se je znašlo pred izzivom finančnega opismenjevanja generacije Z, približevanja zavarovalniške panoge tej demografski skupini in pridobivanja uvida v njihovo razmišljanje o zavarovalniški panogi. Pripadniki generacije Z odraščajo v času interneta, pametnih telefonov in družbenih omrežij, zanje pa sta značilna kratek razpon pozornosti in skepticizem do finančnih institucij. Kako pred GenZ izpasti “LIT” in ne “fejk”? Jih izobraževati in ne pametovati? Dobiti pozornost in kredibilnost?
Rešitev
V sklopu projekta finančnega opismenjevanja smo za projekt LIT zasnovali inovativno vsebinsko strategijo kominiciranja na Instagramu, z namenom izobraževanja in aktivacije ciljne skupine (Gen Z). Na profilu @lajfjeigratveganja, na katerem je za mlade napisana vsebina finančnega opismenjevanja, je celotna komunikacija popolnoma prilagojena ciljni skupini: uporabljamo memeje, dolga besedila razčlenjujemo v alineje, k podajanju vsebine pa vabimo partnerje, ki so strokovnjaki na področjih financ in zavarovalništva in jim mladi zaupajo, ker imajo (strokovno) avtoriteto (npr. Andrej P. Škraba in Peter Jenko).
Storitve
- strategija za nastop na družbenih omrežjih
- upravljanje družbenih omrežij
- vsebinski marketing
- oglaševanje na družbenih omrežjih
- razvoj celostne grafične podobe
- sodelovanje z vsebinskimi vplivneži