EN

Izziv

Slovensko zavarovalno združenje se je znašlo pred izzivom finančnega opismenjevanja generacije Z, približevanja zavarovalniške panoge tej demografski skupini in pridobivanja uvida v njihovo razmišljanje o zavarovalniški panogi. Pripadniki generacije Z odraščajo v času interneta, pametnih telefonov in družbenih omrežij, zanje pa sta značilna kratek razpon pozornosti in skepticizem do finančnih institucij. Kako pred GenZ izpasti “LIT” in ne “fejk”? Jih izobraževati in ne pametovati? Dobiti pozornost in kredibilnost?

Rešitev

V sklopu projekta finančnega opismenjevanja smo za projekt LIT zasnovali inovativno vsebinsko strategijo kominiciranja na Instagramu, z namenom izobraževanja in aktivacije ciljne skupine (Gen Z). Na profilu @lajfjeigratveganja, na katerem je za mlade napisana vsebina finančnega opismenjevanja, je celotna komunikacija popolnoma prilagojena ciljni skupini: uporabljamo memeje, dolga besedila razčlenjujemo v alineje, k podajanju vsebine pa vabimo partnerje, ki so strokovnjaki na področjih financ in zavarovalništva in jim mladi zaupajo, ker imajo (strokovno) avtoriteto (npr. Andrej P. Škraba in Peter Jenko).

Storitve

  • strategija za nastop na družbenih omrežjih
  • upravljanje družbenih omrežij
  • vsebinski marketing
  • oglaševanje na družbenih omrežjih
  • razvoj celostne grafične podobe
  • sodelovanje z vsebinskimi vplivneži

Kako doseči gen Z?

Finančna pismenost je ključna za sprejemanje dobrih finančnih odločitev, ki vodijo v finančno blaginjo. Raziskava finančne pismenosti 2019 je pokazala, da je generacija Z druga najslabše finančno pismena generacija pri nas. To je veliki izziv, saj je to generacija, ki vstopa na trg dela in sprejema prve večje finančne odločitve (krediti, varčevanje, investiranje). Izziv je jasen. Slovenska mladina potrebuje finančno izobrazbo za dolgoročni blagor slovenske družbe. In tukaj nastopi LIT.

Naša strategija komunikacije je bila osredotočena na spodbujanje ogledov in odzivov na objave ter shranjevanje in deljenje (finančne) vsebine. Sodelovali smo s strateškimi partnerji in vplivneži, ki so pomagali pri pripravljanju in širjenju izobraževalno-zabavne vsebine. Ciljno skupino, generacijo Z, smo poskušali doseči s prilagojenimi sporočili in vsebino, ki so jih na svojih profilih nato delili tudi preostali deležniki na projektu (zavarovalnice, izobraževalne ustanove, ...).

Zgradili smo projekt, ki ga generacija Z ustvarja za generacijo Z. V projekt so aktivno vključeni predstavniki ciljne skupine, ki skrbijo, da je vsebina pripravljena na način, ki je njihovim vrstnikom blizu.

  • EKIPA
  • Mlajši ustvarjalec vsebine: Mitja Bergoč
  • Asistentka: Polona Čebular
  • Asistentka: Uršula Jušič
  • Mlajši kreativec: Matic Kosem
  • Svetovalka in vodja projekta: Tamara Pevec Barborič
  • Digitalna strateginja in vodja projekta: Sara Ravšelj
  • Digitalni oblikovalec: Urban Selič
  • Partner in direktor naročnika: dr. Dejan Verčič
  • Upravljavka družbenih omrežij: Gaja Gregorc
Herman Web Image Template
Herman Mobile Image Template 3 Herman Mobile Image Template Herman Mobile Image Template 2
180 %

letna YOY-rast sledilcev

4224779

prikazov objav

258441

doseženih unikatnih uporabnikov

2121

shranjenih objav

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense