EN

Izziv

Panogo zavarovalništva pesti podhranjenost mladega kadra, ki se raje odloča za druge, na videz zanimivejše, poklice. A zavarovalništvo lahko mladim ponudi veliko. Pravzaprav jim lahko ponudi vse, kar si želijo: izzive, osebni in poklicni razvoj, napredovanje in tudi varnost zaposlitve. Obenem pa je finančna pismenost med mladimi v Sloveniji zelo nizka. Lahko bi rekli, da ne ločijo police od police, te razlike pa so lahko velike. Zavarovalničarji so si zadali dolžnost, da jih o tem tudi poučijo.

Rešitev

Življenje je igra tveganja in najpomembnejše je, kako tveganja upravljamo. Zavarovalnice in starejši to zelo dobro vedo, mladi pa se s tem šele srečujejo. Zato smo zasnovali vsebinsko platformo o tveganju. Vse od najmanjših, mikroskopskih madežev šminke do tistih največjih življenjskih misterijev v obliki davčnih obrazcev in odpiranja s. p.-ja. Same LIT-scene.

Storitve

  • kreativna zasnova
  • izdelava celostne podobe projekta
  • zasnova in upravljanje vsebinske platforme
  • video
  • organizacija dogodka
  • vzpostavitev in vodenje vsebinske platforme
  • oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih

Lajf je igra tveganja oziroma kako smo pomagali razvijati zavarovalništvo

Projekt smo začeli iz čiste ničle in takoj je postalo jasno, da bo dolgoročen. Kadrovski problem v zavarovalništvu je, a kako ga rešiti? Zakaj mladi na zavarovalništvo gledajo kot na nekaj, kar so taaaakooo dvatisoča. V osnovi je zavarovalništvo precej napredno, se prilagaja potrebam na trgu, agilno, polno izzivov in tveganja. In nato je nastal LIT.

Lit-a(e)

Vrhunsko, zelo dobro. Ta majica je lit. Včeraj je bilo res lit.

Tako rečejo mladi. Točno ti, ki z eno nogo že stojijo na trgu dela. Mi pa smo v tem videli nekaj povsem drugega: LAJF = IGRA TVEGANJA.

In nato smo ustvarili igrivo, ilustrirano podobo, odprli lastne kanale na družbenih omrežjih, razvili komunikacijsko strategijo in začeli redne objave v svojem tonu. Ustvarili smo LIT-merch in ga delili s svojimi sledilci v seriji nagradnih iger, okrepili digitalno prisotnost z različnimi oglasi, nekaterimi bolj tveganimi kot drugimi.

Nato smo ustvarili tudi prve igre tveganja aka LIT-hekaton in mlade nanj privabili z inovativno nagrado: sedež v mladinskem, svetovalnem LIT-odboru največjim slovenskim zavarovalnicam + žepnina, seveda. Vse tekmovalce pa smo združili tudi v LIT-klubu alumnov, kjer bodo ostali povezani in bodo lahko ves čas v stiku s kariernimi možnostmi v zavarovalništvu.

Sklepamo tudi strateška partnerstva s kariernimi centri slovenskih univerz in organiziramo izobraževalne dogodke, na katerih odpiramo tematiko finančne pismenosti med mladimi, ki je precej nizka, če ste pozabili. No, upamo, da se bodo ti odstotki izboljšali in da bo za mlade polica pohištveni element in testament varnosti.

Če pa to ni lit, pa ne vemo, kaj je.

Herman 1080x1920
Herman 1080x1430

Če pa to ni lit, pa ne vemo, kaj je.

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense