EN

Izziv

Najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji je rak dojk. Čeprav je redno mesečno samopregledovanje dojk ključno za njegovo pravočasno odkritje in popolno okrevanje, se še vedno premalo žensk redno samopregleduje.

Rešitev

Veliko žensk se ne samopregleduje – večina pa jih redno pije kavo. Ker znanstvene raziskave razkrivajo, da je uživanje kave povezano z nižjo umrljivostjo zaradi raka dojk, Barcaffè izkoristi svoj glas in v sodelovanju z Europa Donno, slovenskim združenjem za boj proti raku dojk, predstavi Barcaffe Donno, omejeno serijo kave, ki ženske spodbuja, da poleg pitja kave med redne rituale umestijo tudi mesečno samopregledovanje.

Storitve

  • omejena edicija kave Barcaffè Donna
  • tiskani oglasi
  • ulična razstava
  • taktilni plakat
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja

Premakni se. Preglej se!

Barcaffè ženske spodbuja k samopregledovanju dojk.

Glede na raziskave imajo ženske, ki na dan spijejo najmanj 3 skodelice kave, v primerjavi s tistimi, ki kave ne uživajo, kar 25 % manjše tveganje za smrt zaradi raka dojk. Posebej spodbudna so dognanja za obdobje po menopavzi, ko ženske najpogosteje zbolijo za rakom dojk, saj uživanje najmanj 5 skodelic kave na dan pomembno zmanjša tveganje za nastanek hormonsko neodvisnega raka dojk

Ko Barcaffè združenju Europa Donna nameni donacijo, kot najbolj priljubljena znamka kave v Sloveniji izkoristi svoj doseg in glas; police trgovin napolni s kavo Barcaffè Donna, odstotek od njene prodaje pa nameni v podporo aktivnostim Europa Donne. V promocijske namene pa oblikuje tudi omejeno serijo kave Barcaffè Donna, ki poleg mlete kave vsebuje tudi nezmleto kavno zrno – drobno “nepravilnost”, ki simbolizira zatrdlino, ki jo lahko zatipamo pod prsti, da nas opomni na vlogo rednega mesečnega samopregledovanja dojk. Dovolj zgodaj odkriti rak dojk je namreč dobro ozdravljiv, zato je pomembno, da ženske zdravje vzamejo v svoje roke.

Za dodatno motivacijo poskrbijo kratke zgodbe žensk na zadnji strani, ki so raka dojk že premagale, ženske pa vodimo tudi na spletno stran, na kateri se lahko naučijo pravilnega samopregledovanja. Ker pa ni nič dragocenejšega od realne izkušnje, Barcaffe Donna v sklopu ulične razstave ženske preseneti s posebnim taktilnim plakatom, ki poskrbi za edinstveno in realno izkušnjo zatipanja zatrdlin, ki mimoidoče uči pravilnega samopregledovanja.

Odziv na kampanjo je izjemen: nemudoma dobi pozornost medijev, na družbenih omrežjih preseže pričakovanje, s svojimi aktivnostmi pa ji uspe prestopiti celo prag slovenskega parlamenta, v katerem sporočila kampanje s podporo najvidnejših političnih predstavnic dosežejo vse Slovenke.

  • EKIPA
  • Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniška direktorja: David Fartek, Gregor Čeferin
  • Direktorica projekta: Arin Čebolki
  • Vodja projekta: Anja Mitrovič
  • Strateginja: Aida Gadžo
  • Tekstopiski: Katja Petrin Dornik, Eva Stopar
  • Oblikovalca: David Fartek, Gregor Čeferin
  • Izvedbena oblikovalka: Ewa Bogataj
  • PR: Sara Švegl
  • Ustvarjalec digitalnih vsebin: Bold

  • NAGRADI
  • srebrna nagrada SOF, kategorija PROFITNO DRUŽBENO DOBRO
  • srebrna nagrada SOF, kategorija ZUNANJE OGLAŠEVANJE


Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense