EN

Izziv

Zakaj je stara pločevinka Barcaffe postala kultni element slovenskih kuhinj in kako ob lansiranju njene nove podobe poskrbeti, da bo ostala pomemben sopotnik jutranjih ritualov sreče?

Rešitev

V pločevinki Barcaffe niso shranjena samo kavna zrna, temveč so vanjo ujeti tudi občutki veselja in topline, ki jih prinese prva jutranja kava. In kdo so največji poznavalci zadovoljstva? Nihče drug kot otroci, ki jim je sreča na obrazu njihovih staršev največje darilo. 

Storitve

televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih

Zgodba otroka, ki opazuje mamico ob odpiranju pločevinke Barcaffe, razkriva, kako nalezljivo je veselje. Mamino zadovoljstvo ga navdihne, da tudi sam začne zbirati svoje male zaklade v prazni pločevinki.
»Mami, mami, jaz imam tudi svojo škatlico zakladov,« reče fantek in vanjo skrbno shrani storže, kamne in igrače. Mamina sreča, ki jo opazi na njenem obrazu vsakič, ko odpre pločevinko za kavo in uživa v omamnih okusih te čarobne pijače, ga navdihne za opazovanje malih stvari, ki prinašajo velika zadovoljstva.

Pravih zakladov v življenju ni treba iskati daleč stran, saj kot pravi slogan akcije: »Največji zakladi so ujeti v srcu in malih škatlicah.« Tam so za vse nas – za navdih, toplino in veselje.

Bb 4x3 Slo
2024 Barcaffe Skatlica Mm 1404x1872 2
Bus
Barcaffe Skatlice Bannerji

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense