EN

Izziv

Cockta je že več kot 70 let zvesta svoji naravi. Njen recept ostaja skrbno varovana skrivnost – kombinacija izbranih zelišč in sestavin, ki ji dajejo nezamenljiv okus, barvo in značaj. Kako poudariti te ključne sestavine, zaradi katerih ostaja priljubljena tudi v svetu, kjer se okusi, trendi in pričakovanja nenehno spreminjajo? Kako reinterpretirati njeno edinstvenost za novo generacijo?

Rešitev

Kot namiguje že njeno ime, je Cockta pravzaprav koktajl izbranih sestavin. Vsaka sestavina nekaj prispeva, nobena ne izstopa, skupaj pa ustvarijo poln in avtentičen okus. Enako velja za ljudi – vsak izmed nas je zmes izkušenj, prepričanj, čustev, vrednot, ranljivosti in odločnosti. Vsaka od teh "sestavin" nas je oblikovala. In prav ta edinstvena kombinacija določa, kdo v resnici smo. 

Na tej ideji smo zasnovali komunikacijsko platformo »Iz česa si ti?«, ki ljudi vabi k premisleku o tem, kar jih v resnici sestavlja in dela avtentične. Prav tako kot Cockto. 

Storitve

  • TV oglasi
  • tiskani oglasi
  • zunanje oglaševanje
  • prodajna mesta
  • digitalno okolje

Regijska komunikacijska strategija je zastavljena kot dolgoročna platforma, ki omogoča nadgrajevanje s pristnimi, navdihujočimi zgodbami posameznikov. Prvi val kampanje vodita dva močna protagonista: 

  • Larisa Glavina, bodibilderka, ki s svojo podobo razbija stereotipe o ženski lepoti, moči in vlogah. Njena sestava je kombinacija discipline, ženstvenosti in odločnosti. 
  • Milan Petrović, slepi paraolimpijski kolesar, ki z notranjo vizijo premaguje fizične omejitve. Njegove sestavine so vztrajnost, jasen cilj in notranja moč. 

Oba prihajata iz mešanice lastnosti, ki jih družba pogosto presliši ali napačno interpretira. Zdaj pa stopata v ospredje kot obraza Cockte. Ne zato, ker bi bila idealna, ampak ker sta resnična. 
 
Kampanja se razteza čez digitalne in tradicionalne medije ter uporabnike spodbuja k osebnemu razmisleku: Kaj me dela mene? Katere so moje sestavine? 
 
Cockta tako postaja simbol avtentičnosti, ki ni odvisna od popolnosti, ampak od resničnosti. S platformo »Iz česa si ti?« ne nagovarjamo idealov, temveč iščemo iskrene sestavine, ki nas ločujejo od drugih – in hkrati povezujejo.  

EKIPA
Predstavnice naročnika: Jelena Jelenc, Jelena Slade Šilović, Aleksandra Grković in Laura Bortas 
Kreativna direktorja: Miha Bevc in Drago Mlakar 
Kreativna strateginja: Aida Gadžo 
Tekstopisec: Drago Mlakar 
Direktorica naročnika: Arin Čebokli 
Vodja projekta: Katja Grosman 
Umetniški direktor: Miha Grobler 
Oblikovalka: Špela Medak 
Produkcija: Kinomotel 
Režiserka: Marcella Zanki 
Animacija: Art Rebel 9 
Fotograf: Peter Giodani 
Digitalna agencija: DROM 
Medijska agencija: Pro media Group 

Cockta Case Img 01
Cockta Case Img 02 Cockta Case Img 03

"Cockta je ena od največjih regijskih znamk z bogato zgodovino, zato je bilo snovanje nove akcije še posebej odgovorna naloga, ki smo se je lotili z zanosom in ponosom. Verjamemo, da bo komunikacijska platforma 'Iz česa si ti?' dosegla zastavljene komunikacijske cilje in omogočila nadaljnje snovanje avtentičnih vsebin, s katerimi se bodo ljubitelji Cockte – pa tudi drugi – lahko poistovetili."

Miha Bevc, kreativni direktor

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka