Izziv
Barcaffè razpiše regionalni natečaj za novo platformo, s katero želi generalno osvežiti, celostno posodobiti in vidno pomladiti svojo blagovno znamko. V Sloveniji želi pri tem ohraniti vodilni položaj na trgu, na Hrvaškem pa zgraditi tesnejši odnos s pivci kave in povečati obstoječi tržni delež.
Rešitev
Nova platforma Barcaffè ljudi spodbuja, da naredijo tisti “prvi korak”, ki je v resnici tako zelo preprost, ko je enkrat za nami. Povzroči namreč zagon, inspiracijo in adrenalin, da prvemu sledijo tudi naslednji koraki – vse do doseženega cilja. Velike stvari imajo pogosto majhne začetke. Seveda pa tu ne govorimo le o velikih zgodbah, o velikih sanjah, kot so odprtje lastnega podjetja ali dokončanje študija medicine ..., lahko gre za popolnoma preproste, majhne stvari, kot je že leta nesestavljena lopa na vrtu, dokončanje tečaja francoščine ali neprebran Dostojevski na knjižni polici. Gre za zadovoljstvo ob začetem in zadovoljenost ob dokončanem.
Storitve
- TV-oglas
- radijski oglasi
- tiskani oglasi
- zunanje oglaševanje
- spletno oglaševanje
- družbena omrežja
- interni kanali Barcaffè