EN

Izziv

Barcaffè razpiše regionalni natečaj za novo platformo, s katero želi generalno osvežiti, celostno posodobiti in vidno pomladiti svojo blagovno znamko. V Sloveniji želi pri tem ohraniti vodilni položaj na trgu, na Hrvaškem pa zgraditi tesnejši odnos s pivci kave in povečati obstoječi tržni delež.

Rešitev

Nova platforma Barcaffè ljudi spodbuja, da naredijo tisti “prvi korak”, ki je v resnici tako zelo preprost, ko je enkrat za nami. Povzroči namreč zagon, inspiracijo in adrenalin, da prvemu sledijo tudi naslednji koraki – vse do doseženega cilja. Velike stvari imajo pogosto majhne začetke. Seveda pa tu ne govorimo le o velikih zgodbah, o velikih sanjah, kot so odprtje lastnega podjetja ali dokončanje študija medicine ..., lahko gre za popolnoma preproste, majhne stvari, kot je že leta nesestavljena lopa na vrtu, dokončanje tečaja francoščine ali neprebran Dostojevski na knjižni polici. Gre za zadovoljstvo ob začetem in zadovoljenost ob dokončanem.

Storitve

  • TV-oglas
  • radijski oglasi
  • tiskani oglasi
  • zunanje oglaševanje
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja
  • interni kanali Barcaffè

Vse se začne s požirkom kave

Kava je dobesedno povezana z začetki; za večino se dan brez nje sploh ne začne. Odslej pa Barcaffè spodbuja k začetkom tudi v širšem kontekstu.

Nova platforma sloni na sloganu “Dobra kava te zbudi. Najboljša te premakne.”, ki sobiva v sozvočju s sloganom “Za lepši dan” in ga pomensko razširja, saj ga je moč razumeti “za lepše, bolj izpolnjeno življenje”.

Skodelica kave postane motivator, da se premaknemo. Da začnemo. Da dokončamo. Počasi, a vztrajno; dobre zgodbe se namreč pišejo skodelica za skodelico.

Barcaffe kot blagovna znamka zaseda polje optimizma, kar je bistveno začrtalo naš konceptualni teritorij. Pri tem smo se zavestno usmerili na intimni optimizem vsakega posameznika: kaj nas intimno v resnici osrečuje? To, da napredujemo, da se uresničimo. Da ne le sanjarimo, ampak po sanjah posežemo, naredimo prvi korak.

In prav tu je bistvo nove platforme: v prvem koraku - in vseh naslednjih, ki so potrebni za uresničitev sanj. Ljudje, vsaj večina, smo bitja prokrastinacije – velika beseda za majhna, a vztrajna odlašanja. “Jutri pa res začnem”, “naslednji mesec pa res”, “z novim letom 100-odstotno” ...

Kdo od nas se (vsaj občasno) ne poistoveti s temi stavki (ponavadi večnega) odlašanja?

  • EKIPA
  • Direktorica in vodja projekta: Arin Čebolki
  • Kreativna strateginja: Aida Gadžo
  • Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
  • Oblikovalec: Gregor Ahman
  • Umetniški direktor in oblikovalec: David Fartek
  • Fotograf: Peter Giodani
  • Tekstopisec: Bor Klemenc Mencin
  • DOP: Damjan Radovanovič
  • PR: Sara Švegl
  • Režiser: Gregor Vesel
  • Digitalne vsebine: Bold Group
  • Produkcija: Kinomotel


Barcaffe Bb Slo 4x3 Trio 4 1920x1430 Barcaffe Bb Slo 4x3 Trio 2 1920x1430 Barcaffe Bb Slo 4x3 Trio 3 1920x1430

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense