EN

Izziv

Trajnostno delovanje je v srcu Radenske – znamka namreč že leta podpira in ustvarja številne trajnostne projekte, iz leta v leto pa so bolj okolju prijazni tudi njeni izdelki. Naša naloga? Zasnovati kampanjo, ki bo odražala srčnost, s katero se Radenska loteva svojih trajnostnih projektov.

Rešitev

S sloganom kampanje “Tvoje srce vidi, česar oči ne” smo ustvarili zgodbo, s katero smo podrezali v bistvo človekove motivacije. V vero, da je majhne korake proti boljšemu jutri vredno narediti, tudi če ti velike rezultate prinesejo šele po daljšem času in našem konsistentnem ponavljanju majhnih korakov.

Storitve

  • kreativna zasnova integrirane kampanje
  • TV-oglasi
  • zunanje oglaševanje
  • digitalno oglaševanje
  • digitalna aktivacija
  • oblikovanje spletnega mesta

Opis projekta

Ključni element integrirane kampanje so čuječi TV in spletni oglasi, s katerimi smo predstavili pet Radenskinih trajnostnih projektov:

- embalažo iz 100-odstotno reciklirane plastike,

- vsakoletno sajenje dreves,

- sponzorstvo Maratona treh src,

- vsakoletno obdarovanje novih družin s trojčki in

- uporabo elektrike iz izključno obnovljivih virov energije.

Zunanje oglaševanje smo uporabili za izobraževanje o tem, kako iz odpadne plastenke nastane nova, Radenskina.

V digitalni aktivaciji smo gledanje s srcem razširili v polje zvoka – s srcem smo tokrat prisluhnili šumenju listja in petju ptic v slovenskih gozdovih. Ljudi smo pozvali, da se nam pri tem pridružijo in nam pošljejo zvočni posnetek iz sebi najbližjega gozda. Skupaj smo zbrali kar 220 zvočnih posnetkov in z izbranimi posnetki ustvarili skladbo, ki je nekakšen sprehod po slovenskih gozdovih od prekmurskih ravnic, dolenjskih hribčkov pa do škržatov polnih primorskih gozdov in tistih najvišje ležečih gozdov na Gorenjskem.

Kampanja je potekala v Sloveniji in na Hrvaškem.

  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Oblikovalka: Ewa Bogataj
  • Direktorica naročnika: Arin Čebokli
  • Umetniški direktor: Gregor Čeferin
  • Oblikovalec: Matic Kosem
  • Mlajša vodja projektov: Anja Mitrovič
  • Tekstopiska: Eva Stopar
  • Video produkcija: Urška Vavpetič


Herman Mobile Image Poslusaj S Srcem Herman Mobile Image Poslusaj S Srcem 2

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense