EN

Izziv

Kako predstaviti edinstvene lastnosti Radenske Naturelle, zaradi katerih ni »samo še ena voda«, temveč voda najvišje svetovne kakovosti in višjega cenovnega razreda? Njena posebnost izhaja iz njene starosti, prvinske čistosti in edinstvene mineralne sestave. Radenska Naturelle je, preden ugleda luč sveta, že 12.000 let ujeta v čisto temo osrčja zemlje.

Rešitev

Navdih najdemo globoko pod zemljo, kjer nastaja Radenska Naturelle.  Na svoji dolgotrajni poti proti površju se obogati z minerali, razvije blag okus in ohrani prvobitno čistost. Njeno pot preslikamo na sodobne posameznike, ki svoj uspeh gradijo daleč od oči javnosti – z vztrajnostjo, predanostjo in neizmerno željo po doseganju zastavljenih ciljev. Kampanjo zaokroža slogan »Žejna življenja«, ki  hkrati govori o notranji moči ljudi, kot o moči vode na njeni poti proti svojim izvirom.

Storitve

  • TV
  • OOH
  • POS
  • tisk
  • digitalni oglasi
  • družbena omrežja

Kampanja poudarja kakovost in izvor Radenske Naturelle ter hkrati spodbuja zdrav življenjski slog. Osrednje sporočilo je enostavno: voda je najbolj naravna in zdrava izbira, ki odžeja žejo po vitalnosti in dobrem počutju. 

Digitalna nadgradnja kampanje prinaša dodatno vrednost: uporabniki prejmejo personaliziran izračun optimalnega vnosa vode s pomočjo umetne inteligence, ki je prilagojen njihovemu življenjskemu slogu (na podlagi smernic EFSA in lastnih odgovorov). Poleg tega se lahko prijavijo na 30-dnevne opomnike za pitje vode, ki jim pomagajo oblikovati novo hidracijsko navado, ob tem pa izobražujejo o pomembnosti hidracije in poudarjajo edinstvenost Radenske Naturelle. 
 
Obraza razširjene kampanje sta Urška Ahac in Luka Kovačič, ki s svojim načinom življenja promovirata vitalen, aktiven in naravi prijazen vsakdan.

EKIPA
Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ajda Keuschler, Ivana Fočić 
Direktorica naročnika: Arin Gašperin 
Direktorica projekta: Katja Grosman 
Vodja projekta: Juš Šoltes 
Kreativna strateginja: Aida Gadžo 
Kreativni direktor: Miha Bevc 
Tekstopisec: Maj Kelenc, Bor Klemenc Mencin 
Umetniški direktor: Tim Rebolj 
Oblikovalka: Ewa Bogataj 
Digitalna strateginja: Ika Dujić Vrtačnik  
Vodenje družbenih omrežij: Tjaša Podojstršek  
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Tjaša Podojstršek 
Produkcija: Nora 
Produkcija digitalnih video vsebin: Videoteka
Produkcija digitalnih foto vsebin: Iztok Medja
Vplivneža: Urška Ahac in Luka Kovačič
AI orodje: 2Mobile & Rokos
Medijska agencija: Direct Media 

Naturelle Case Img 001 1
Naturelle Case Img 004 1
Naturelle Case Img 003 1

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka