Izziv
Pojavljanje v medijskem prostoru je lahko strateški izziv za pozicioniranje podjetja na trgu in v javnostih, doseganju ključnih ciljnih skupin in pozitivnega ali negativnega ugleda. Podjetja morajo posredovati pravo sporočilo pravim osebam ob pravem času in na pravi način.
Rešitev
K odnosom z mediji z naročniki pristopamo strateško in s premislekom. Ključna vprašanja so, kakšni so cilji odnosov z mediji, kaj želimo doseči, kdo so ciljne javnosti, koga nagovarjamo in prek katerega medija. Strateško upravljanje, grajenje in krepitev odnosov z mediji – z uredniki, novinarji, gostitelji podkastov, voditelji radijskih in televizijskih oddaj ter drugimi – lahko pomembno vplivajo na pozitivno podobo podjetja in obvladovanje potencialnih kriznih situacij.
Storitve
- strategija korporativnega komuniciranja s fokusom na zunanje komuniciranje
- opredelitev ključnih sporočil in ciljev
- prepoznava ključnih medijev, novinarjev in urednikov
- priprava komunikacijske infrastrukture
- komunikacijski protokol
- priprava proaktivnih in reaktivnih sporočil za javnost
- proaktivna komunikacija z uredniki in novinarji
- organizacija novinarskih konferenc in drugih dogodkov