EN

Izziv

Pojavljanje v medijskem prostoru je lahko strateški izziv za pozicioniranje podjetja na trgu in v javnostih, doseganju ključnih ciljnih skupin in pozitivnega ali negativnega ugleda. Podjetja morajo posredovati pravo sporočilo pravim osebam ob pravem času in na pravi način.

Rešitev

K odnosom z mediji z naročniki pristopamo strateško in s premislekom. Ključna vprašanja so, kakšni so cilji odnosov z mediji, kaj želimo doseči, kdo so ciljne javnosti, koga nagovarjamo in prek katerega medija. Strateško upravljanje, grajenje in krepitev odnosov z mediji – z uredniki, novinarji, gostitelji podkastov, voditelji radijskih in televizijskih oddaj ter drugimi – lahko pomembno vplivajo na pozitivno podobo podjetja in obvladovanje potencialnih kriznih situacij. 

Storitve

  • strategija korporativnega komuniciranja s fokusom na zunanje komuniciranje
  • opredelitev ključnih sporočil in ciljev
  • prepoznava ključnih medijev, novinarjev in urednikov
  • priprava komunikacijske infrastrukture
  • komunikacijski protokol
  • priprava proaktivnih in reaktivnih sporočil za javnost
  • proaktivna komunikacija z uredniki in novinarji
  • organizacija novinarskih konferenc in drugih dogodkov

Odnosi z mediji

Prvi korak je analiziranje preteklega medijskega poročanja, pri čemer ugotavljamo kvantiteto in kakovost pojavnosti v medijih. Zanima nas, ali se podjetje v medijih pojavlja kontinuirano in kakšen je ton člankov, v katerih se pojavlja; na kakšen način se pojavlja – gre le za omembe ali za poglobljene intervjuje; kdo iz podjetja je omenjen.

Sledi priprava strategije, nato pa z izvedbo prek medijev pomagamo podjetjem pri posrednem dostopu do njihovih javnosti in ključnih ciljnih skupin ter posledično vplivamo na pozicioniranje podjetja in njegov ugled. Z novinarji in uredniki komuniciramo posredno in neposredno, pri tem pa tudi skrbimo, da so odgovori na njihova vprašanja ažurni.

Ko bomo želeli predstaviti nov izdelek, storitev, prejeto nagrado ali kaj četrtega, bomo veliko lažje pritegnili novinarja ali urednika, s katerim imamo vzpostavljen odnos. In, ne nazadnje, ko bo novinar iskal primere dobrih praks, zelo verjetno ne bo pisal podjetju, ki ne odgovarja na novinarska vprašanja. Zato so mediji lahko zaveznik, dobri odnosi z novinarji in uredniki pa so zelo pomembni.” Tamara Pevec Barborič, svetovalka v Herman & partnerji SK

Naši naročniki: Atlantic Droga Kolinska, Huawei Slovenija, Panvita, Biogen in drugi.

Dobri odnosi z novinarji in uredniki so zelo pomembni.”

Tamara Pevec Barborič, svetovalka v Herman & partnerji SK

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense