Izziv
Znamka delodajalca pomaga podjetjem odgovoriti na vprašanje, kako lahko kot delodajalec izstopajo na trgu ter tako ohranjajo zavzete obstoječe sodelavce in privabljajo nove. Stremi k združevanju sedanjih in nagovarjanju novih sodelavcev ter tako s pozitivnim pristopom metodologije in iskrenim konstruktivnim poudarkom povezuje ljudi z izpostavitvijo pozitivnega in predlogi za izboljšave pomanjkljivosti.
Rešitev
Znamka in izkušnja delodajalca temeljita na kulturi in strategiji podjetja. Koraki postavitve, upravljanja in gradnje izkušnje delodajalca so trije: identifikacija, postavitev znamke delodajalca (EB) in obljube delodajalca (EVP) ter določitev projektov za gradnjo znamke in izkušnje delodajalca.
Storitve
- analiza trenutnega HR in komunikacijskega stanja ter usklajenost s strategijo podjetja
- GAP-analiza in izhodišča za oblikovanje znamke delodajalca
- postavljena znamka delodajalca (EB)
- določena obljuba delodajalca (EVP)
- določeni EVP-elementi: slogan, glavno sporočilo, glavni atributi
- pripravljene usmeritve za vizualno podobo
- določitev projektov za gradnjo in upravljanje znamke delodajalca (HR, komunikacijski, marketinški)
- pripravljen letni načrt – prioritete izvajanja, časovnica
- pripravljena ocena stroškov po projektih
- določitev EB KPI in način spremljanja