EN

Izziv

Kako športnim navdušencem predstaviti nov okus Unionovega 0,0 izotoničnega Radlerja, ne da bi ob tem zmanjšali priljubljenost obstoječega okusa limone, ki ga uživa kar 42 % rekreativnih kolesarjev?

Rešitev

Za razvoj novega okusa smo združili moči z Matejem Mohoričem, svetovnim kolesarskim prvakom, ter nutricionisti ekipe Bahrain Victorious. Tako je nastal Union Radler 0,0 Isotonic Pomaranča – izotonična pijača z vitamini in minerali, zasnovana posebej z mislijo na športno regeneracijo in osvežitev.

Storitve

  • televizijski oglas
  • družbena omrežja
  • digitalni oglasi
  • prodajna mesta

V skladu z Unionovo komunikacijsko platformo, ki v ospredje postavlja prijateljstvo in podporo, smo ustvarili TV oglas, ki poudarja pomen spodbude v športu. Slogan »Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače« se iz vrhunskega športa prenese tudi v vsakdanje situacije rekreativnih športnikov. 

V oglasu Matej Mohorič med treningom preseneti skupino amaterskih kolesarjev – tokrat kot njihov navijač. S tem pokažemo, koliko pomenijo prava podpora, motivacija in pozitivna energija, ne glede na raven športa. 

Kampanjo nadgradimo z aktivacijo na družbenih omrežjih: »Mohoričeva spodbudilka« prinaša kolesarske nasvete, navdihujoče misli in pozive k športni aktivnosti. Matej v sproščenem tonu nagovarja vse, ki želijo bolj aktivno preživeti dan – s kolesom in dobro osvežitvijo. 

EKIPA
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov 
Direktorica naročnika: Arin Gašperin 
Direktorica projekta: Katja Grosman 
Stateginja: Aida Gadžo 
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik 
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan 
Fotograf: Saša Hess 
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič 
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič 
Režiser: Miha Mlaker 
Produkcija: Kinomotel 
Produkcija digitalnih materialov
: Efé 
Medijska agencija: Media Publikum 

31 %

preseženi prodajni cilji

667211

doseg kampanje

170523

doseg Spodbudilke

64 %

ljudi preizkusi nov okus

37 %

ljudi redno uživa nov okus

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka