EN

Izziv

Pivovarna Union je iskala način, kako  utrditi svoj položaj srčne in pristne znamke, ki združuje ljudi. Izziv je bil ustvariti kampanjo, ki bo hkrati čustvena, zabavna in prepoznavna – ter v ospredje postavila vrednote, kot so prijateljstvo in povezanost. 

Rešitev

Ustvarili smo novo komunikacijsko platformo, ki temelji na ideji, da je svet veliko boljši, ko imaš ob sebi prave navijače – prijatelje, ki te spodbujajo, bodrijo in pomagajo v najbolj razburljivih trenutkih. Ključni element kampanje je slogan »Uživi na polno«, ki ne le poziva k polnemu življenju, ampak s poudarjeno črko »U« simbolizira tudi užitek in blagovno znamko Union. 

Storitve

  • TV oglas
  • družbena omrežja
  • digitalni oglasi
  • prodajna mesta  

Kampanja se odvija skozi serijo TV oglasov, ki s humorjem in toplino prikazujejo moč prijateljske podpore. V različnih življenjskih situacijah spremljamo: 

-sramežljivo dekle, ki s pomočjo »back vocalov« zablesti na karaokah, 

-trio prijateljev, ki se znajdejo med navijači nasprotne ekipe, 

-dekle, ki si z navijanjem frendov upa pristopiti k fantu, 

-in mojstra žara, ki ga iz zadrege reši prijatelj. 

Ti vsakdanji, a čustveno nabiti prizori sporočajo, da ni treba biti popoln – pomembno je, da imaš ob sebi tiste, ki te podprejo. Z novim pristopom Pivovarna Union še naprej gradi svojo identiteto kot srčna, pristna in priljubljena znamka, ki spodbuja polno uživanje življenja – v dobri družbi. 

V času evropskega nogometnega prvenstva se je slogan iz »Uživi na polno« preoblikoval v  »Navijaj na polno«. Union med tekmami ni  postregel samo hladnega piva, ampak tudi unikatno navijaško opremo, ki jo je bilo mogoče najti kar na Union steklenici. »Navijaška flaška« je bila  eden od vročih navijaških rekvizitov, saj se je etiketa flaške razgrnila v več kot en meter dolg transparent - za še boljše navijanje za naše nogometaše in Slovenijo! Na polno! 

EKIPA
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov  
Direktorica naročnika
: Arin Gašperin  
Direktorica projekta: Katja Grosman  
Stateginja: Aida Gadžo  
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik  
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan  
Fotograf: Saša Hess  
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič  
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič  
Produkcija: Kinomotel  
Režiser: Miha Mlaker  
Produkcija digitalnih materialov: Efé  
Medijska agencija: Media Publikum 

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka