Kampanja se odvija skozi serijo TV oglasov, ki s humorjem in toplino prikazujejo moč prijateljske podpore. V različnih življenjskih situacijah spremljamo:
-sramežljivo dekle, ki s pomočjo »back vocalov« zablesti na karaokah,
-trio prijateljev, ki se znajdejo med navijači nasprotne ekipe,
-dekle, ki si z navijanjem frendov upa pristopiti k fantu,
-in mojstra žara, ki ga iz zadrege reši prijatelj.
Ti vsakdanji, a čustveno nabiti prizori sporočajo, da ni treba biti popoln – pomembno je, da imaš ob sebi tiste, ki te podprejo. Z novim pristopom Pivovarna Union še naprej gradi svojo identiteto kot srčna, pristna in priljubljena znamka, ki spodbuja polno uživanje življenja – v dobri družbi.
V času evropskega nogometnega prvenstva se je slogan iz »Uživi na polno« preoblikoval v »Navijaj na polno«. Union med tekmami ni postregel samo hladnega piva, ampak tudi unikatno navijaško opremo, ki jo je bilo mogoče najti kar na Union steklenici. »Navijaška flaška« je bila eden od vročih navijaških rekvizitov, saj se je etiketa flaške razgrnila v več kot en meter dolg transparent - za še boljše navijanje za naše nogometaše in Slovenijo! Na polno!
EKIPA
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
Direktorica naročnika: Arin Gašperin
Direktorica projekta: Katja Grosman
Stateginja: Aida Gadžo
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan
Fotograf: Saša Hess
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Miha Mlaker
Produkcija digitalnih materialov: Efé
Medijska agencija: Media Publikum