EN

Izziv

Barcaffè je v najbolj kaotičnem letu, letu 2020, praznoval 50. rojstni dan. Običajno bi okroglo številko zaznamovali z veliko čokoladno torto in bučno zabavo s petjem in plesom. Ker pa je nenavadno lansko leto prineslo epidemijo koronavirusa in z njo prepoved druženja, smo poiskali alternativo. Z njo smo prav tako pocrkljali Barcaffèjeve navdušence in poskrbeli za nepozabno praznovanje. 

Rešitev

Skupaj z Radiem 1 smo zaradi razmer zasnovali radijsko praznično akcijo in ob 50-letnici obdarili druge, jih zabavali z dobro glasbo in pripravili posebna presenečenja za majske slavljence. 

Storitve

  • idejna zasnova in izvedba projekta v sodelovanju z Radiem 1
  • priprava medijskih vsebin
  • spodbuda objav v lifestyle medijih

Opis projekta

Akcija se je začela 8. maja, na dan, ko se je rodila znamka kave Barcaffè, in sicer s koncertom Nine Pušlar v živo. To je bilo darilo za vse poslušalce in ljubitelje kave Barcaffè, praznovanje pa je trajalo ves mesec. Vsak teden smo majske slavljence presenetili s paketom kave in posebno rojstnodnevno pesmijo, ki so jo zapeli Alya, Vlado Kreslin in Lea Sirk. Tako je tudi v času, ko se ne družimo, Barcaffè glasno praznoval in mnogim polepšal dan.


  • EKIPA
  • Vodja projekta: Arin Čebokli
  • Mlajša vodja projekta: Amadeja Kavšek
  • Partner projekta: Radio 1

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense