EN

Izziv

Lumpi je Mercatorjeva znamka z izdelki za otroke, ki želi z najmlajšimi vzpostaviti pristen in pomenljiv dialog, pri tem upoštevati otroški svet, hkrati pa zadovoljiti pričakovanje in zahteve njihovih staršev.

Rešitev

Blagovna znamka Lumpi z unikatnim domišljijskim natečajem najmlajše povabi, da sami ustvarijo pet likov, ki nato postanejo njen obraz. Ker so novi lumpiji (čarobna deklica Lala, ljubko zmedeni Ulf, igrivo navihana Moja Moja, široko razgledani Pufi in prijazni godrnjavček Ivor) rezultat otroške domišljije, si ti za svojo misijo zadajo, da jo bodo še naprej poganjali tudi sami. Zato se otrokom prvič predstavijo na izdelkih z belo embalažo in jih povabijo k ustvarjanju. Ker pa otroška domišljija ljubi izzive, lumpiji najmlajše kmalu razveselijo s še enim natečajem: otroke povabijo, da iz belih embalaž in Mercatorjeve nakupovalne škatle ustvarijo svoja Lumpi gledališča.

Storitve

  • TV-oglasi
  • radijski oglasi
  • tiskani oglasi
  • OOH
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja
  • dogodki
  • POS
  • Mercatorjevi interni kanali

Bele embalaže in Lumpi gledališče: domišljija brez meja!

Bele embalaže so vseh prepoznanih detajlov očiščene embalaže priznanih blagovnih znamk za otroke, ki se v dobro otroške ustvarjalnosti pogumno odpovedo svoji klasični podobi. Otrokom ponudijo unikatno prazno platno za ustvarjanje in jih učijo vidikov trajnosti z igro. Spodbujajo jih, da embalaže ponovno uporabijo in iz njih nekaj ustvarijo.

Lumpiji namreč razumejo, kako sijajna igrača je lahko navadna škatla in da je ta včasih celo boljša od stvari, ki se skriva v njej. Bodo otroci iz belih embalaž ustvarili robota, z njimi zgradili hiško, sestavili raketo, ali avion? Vse je mogoče, pravil ni.

Projekt že od začetka poteka s podporo strokovnjakinje, ki poudarja, da spodbujanje ustvarjalnosti z igro otroke uči tudi reševanja vsakodnevnih izzivov. V želji poganjanja ustvarjalnega dialoga z najmlajšimi zato lumpiji otroke v nadaljevanju projekta razveselijo z novim natečajem: povabijo jih, da iz belih embalaž sestavijo svoje Lumpi gledališče. Pravila sodelovanja? Otroci morajo za glavni oder uporabiti Mercatorjevo nakupovalno škatlo, sceno pa sestaviti iz belih embalaž. Glavne nastopajoče – lumpije Lalo, Ulfa, Mojo Mojo, Pufija in Ivorja – lahko izrežejo iz kartona, ki ga brezplačno prejmejo pri blagajni.

Odziv najmlajših in njihovih staršev na ustvarjalne izzive Lumpi je izjemen in res presega pričakovanje. Nanje se odzove več kot 1000 otrok, z belimi embalažami pa ustvarjajo tudi v več kot 40 vrtcih. Projekt spodbudi debato o pomenu proste otroške igre, bele embalaže pa dobijo pozornost tudi največjih medijev.

Nad trajnostnim vidikom projekta so navdušeni tudi starši, opazi jih več kot polovica naše ciljne skupine in jim prizna izrazito izobraževalno in okoljsko noto. Bele embalaže pozitivno vplivajo na priklic znamke Lumpi in močno izboljšajo dojemanje Mercatorja, nad ustvarjalnimi vidiki projekta in (preseženimi) prodajnimi rezultati pa so navdušeni tudi dobavitelji belih embalaž.

Lumpiji z belimi embalažami spodbujajo ustvarjalno igro z recikliranjem in pokažejo zabavnejše vidike trajnosti. In najpomembnejše. Otroci ob ustvarjanju z belimi embalažami neskončno vzljubijo lumpije.

  • EKIPA
  • Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Tekstopiska: Katja Petrin Dornik
  • Oblikovalca: Ewa Bogataj, Ned Cocej Minatti
  • Produkcija in animacija: Mitja Legat, Rok Klančnik
  • Tutorial: Klemen Mramor
  • PR: Tamara Pevec Barborič in Gaja Prinčič

  • NAGRADA
  • nagrada za marketinško odličnost 2023 na Slovenski marketinški konferenci; nagrado podeljuje Društvo za marketing Slovenije.


Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense