Izziv
Kako mlado in staro ozavestiti, da bi nemara lahko bolje skrbeli za morja in oceane? S kakšnimi dejanji ljudje uničujemo morske ekosisteme in kako bi lahko ravnali bolj trajnostno? In pa, kako pospešiti poletno prodajo Mercatorjevih Mojih znamk?
Rešitev
S poučnim albumom sličic in s plišastimi morskimi junaki za otroke ter z linijo morju prijaznih izdelkov za vso družino. Govorimo o brisači, spredeni iz odpadne plastike, ki jo morski valovi nosijo naokoli. Ter o nogavičkah in zapestnicah iz predelanih zavrženih ribiških mrež. Predvsem pa smo se ozaveščanja lotili s pesmico in animiranim videospotom, ki sta postala otroški hit poletja 2020. S plakatom, ki valovi, in s plakatnim mestom, ki govori in ob tem spušča mehurčke. Kot da bi bili pod vodo z našimi junaki.
Storitve
- televizijski oglasi
- radijski oglasi
- tiskani oglasi
- digitalno oglaševanje
- oglaševanje na prodajnih mestih
- zunanje oglaševanje