EN

Izziv

Ob pojavu koronavirusa sta se za marsikatero blagovno znamko pojavila nova realnost in izziv, kako jo povezati z njenimi kupci tudi v njihovi zasebni sferi in trenutkih, ko je fizična bližina okrnjena, vsakdanje aktivnosti pa se selijo v digitalne oblike.

Ključni izziv za (post)covidno obdobje je bil, kako ustvariti popolno mešanico digitalnih vsebin, ki živijo na obstoječih digitalnih kanalih, so gledljive in zlahka dostopne na različnih napravah ter so pri tem strateško povezane z Mercatorjevim poslovnim modelom.

Rešitev

Na začetku leta 2021 je luč sveta ugledala Mercatorjeva nova brezplačna vsebinska platforma M Soseska. Njen cilj je združevanje zabavnih in izobraževalnih videovsebin, ki so distribuirane po Mercatorjevih družbenih medijskih kanalih (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok) in so sočasno zbrane na digitalni platformi www.msoseska.tv.

Sledila je integracija spletne trgovine z digitalnimi vsebinami in tako se je rodila platforma za vsebinsko trženje, ki gre še korak dlje od konkurence. Digitalna mešanica vsebin tako podpira Mercatorjev poslovni model in inovativno distribucijsko strategijo.

Tudi Mercatorjevi dobavitelji so M Sosesko hitro prepoznali kot novo platformo za izpostavljanje svojih izdelkov in blagovnih znamk ter jo pozdravili z odprtimi rokami.

Nastala je edinstvena, brezplačna, vsebinska videoplatforma, ustvarjena za vse željne kulinarike, zabave, ustvarjalnosti športa in kulture.

Storitve

  • uredniška politika in zasnova programske sheme
  • oblikovanje spletnega mesta
  • ideje in scenariji za posamezne vsebine/oddaja
  • produkcija videovsebin
  • distribucija vsebin na družbenih kanalih in spletnem mestu
  • vodenje projekta
  • oglaševalske kampanje

Tukaj vsebine živijo z vami

Lahko bi temu rekli slovenski Netflix ali Mercatorjev HBO Go, a to ne bi bilo čisto prav. M Soseska je nekaj povsem svojega. To je svet, v katerem z nami kuhajo vrhunski chefi, v katerem imamo osebnega trenerja “na klic”, v katerem si delimo starševske nasvete in skupaj doživimo vse prve dogodke in v katerem so življenjske vsebine in vsebine dobijo življenje.

M Soseska kot platforma preseže klasične modele vsebinskega marketinga in je unikum v smislu, da jih združi. Vsebina je ustvarjena z mislijo na to, kje jo bo ciljna skupina našla in uporabila – tako zadovoljimo požrešne algoritme digitalnih platform, hkrati pa z vsebino iz vseh različnih družbenih omrežij, na katerih je objavljena, polnimo “content hub“ www.msoseska.tv in s tem poskrbimo, da vsebine ne izginejo v morju preostalih vsebin na družbenih omrežjih, ampak so uporabniku dolgoročno na voljo.

Spletno mesto uporabnikovo izkušnjo dvigne še na višjo raven z interaktivnimi vsebinami, ki mu omogočajo tretjo dimenzijo spletne izkušnje (interaktivne ankete, nagradne igre, obogatene videovsebine) ali ga na uporabniški poti s povratnimi zankami ponovno zapeljejo na družbena omrežja. Interaktivna komponenta ga kot uporabnika prek prodajnih elementov zapelje neposredno v Mercatorjevo spletno trgovino (angl. one click to cart), na uporabniški poti pa smo definirali še dve pomembni točki: vpletenost vsebin v aplikacijo Moj M in prepletenost personalizirane izkušnje vsebin M Soseske z različnimi kupci in uporabniki lojalnostne sheme Pika, ki imajo kot korist poleg ekskluzivnih možnosti programov zvestobe tudi dostop do ekskluzivnih vsebin.

Vse vsebine so izvirne, plod naših in naročnikovih idej. K sodelovanju pa smo povabili izjemne ustvarjalce. Prvi naši sosedje so postali z Michelinovo zvezdico nagrajeni vrhunski chef Jorg Zupan, Antea in Uroš Bitenc, Vesna Milek, Kamala, osebni trener in igralec Andrei Lenart, osebna trenerka Sara Tatalović in še mnogi drugi.

M Soseska je tudi regijski in ne zgolj slovenski projekt. Prvič je bilo to poudarjeno v oddaji Rdeče in črno z Vesno Milek v epizodi, v kateri sta gostovala Senidah in Cazzafura, ki je bila izredno uspešna in je dosegla zavidljivo gledanost tudi zunaj Slovenije. Še posebej pa to nadgrajuje prvi pravi regijski talent šov na TikToku, MTikTok Dance Akademija. Tudi v prihodnje se lahko na M Soseski nadejamo še več regijskih oddaj.


Kaj o M Soseski pravijo na Mercatorju?

M Soseska je nov, inovativen način nagovarjanja potrošnikov. V času pandemije se je potrdila premisa, da je stik s kupci izjemno pomemben, in to ne samo v fizični trgovini, ampak tudi prek vsebin na vseh naših kanalih. M Soseska gre korak dalje v odnosu do kupcev, saj jim ponujamo zanimive, informativne, poučne in zabavne vsebine. Gre za nadgradnjo in nadaljnji razvoj vsebinskega marketinga.” Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje, odgovorna urednica M soseske

M Soseska postaja pomemben steber naše strategije in aktivnosti, povezanih z digitalizacijo, ki smo si jih zadali že pred leti.” Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator 


Kaj o M Soseski pravijo na Hermanu?

Platforma M soseska je res drugačna od ostalih. Vsakič znova, ko nekdo dojame njeno idejo, vidim razsvetljenje: tako preprosto in tako zelo smiselno, da je nenavadno, da se tega že prej ni spomnil kdo drug.” Nina Tanhofer, direktorica digitalnega razvoja

M Soseska ne bi mogla nastati brez jasne komunikacijske vizije na strani naročnika in brez zaupanja, ki vlada med agencijo in naročnikom. To ni običajen, tradicionalen komunikacijski projekt, ki deluje na enostavni transkaciji med agencijo in naročnikom, temveč projekt, ki zahteva močan preplet znanj in kadrov na obeh straneh.” Milan Slana, partner in direktor projektov


  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Tekstopiska: Mirna Berberović
  • Vodja projekta: Anja Čelik
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Izvršni kreativni direktor: Uroš Goričan
  • Vodja projekta: Nina Huremović
  • Urednica spletnih vsebin: Maruša Jug
  • Izvedbena oblikovalka: Iana Kušer
  • Strateg in vodja projekta: Mark Mavretič
  • Izvedbena oblikovalka: Mateja Omrzel
  • Oblikovalec: Blaž Pintar
  • Izvedbena oblikovalka: Ana Pišot
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek
  • Medijski strateg: Andrej Reljič
  • Direktor projekta: Milan Slana
  • Kreativna direktorica in strateginja: Nina Tanhofer
  • Oblikovalka: Daša Žerovnik


  • NAGRADE SOF 2021
  • Zlata nagrada v kategoriji Digitalne komunikacije
  • Srebrna nagrada v kategoriji Digitalne komunikacije
  • Srebrna nagrada v kategoriji Upravljanje znamk
  • Srebrna nagrada v kategoriji Oznamčene vsebine


  • NAGRADE WEBSI 2021
  • Zlata nagrada v kategoriji Inovativni ustvarjalci prihodnosti
  • Zlata nagrada v kategoriji Mediji
  • Zlata nagrada v kategoriji Vsebinski marketing
  • Srebrna nagrada v kategoriji Spletna mesta


Vaše najljubše mesto vsebin

2700000

ogledov vsebin med februarjem in avgustom 2021

10000000

vtisov vsebin M Soseske na Facebooku, Instagramu in YouTubu med februarjem in avgustom 2021

444000

vpletenih (engaged) Facebook uporabnikov med februarjem in avgustom 2021

24823

ur gledanih vsebin na Youtubu med februarjem in avgustom 2021

572.8 %

povečana vpletenost (engagement) na Facebooku v prvem mesecu

96.5 %

povečanje prikaza (impressions) na Facebooku v prvem mesecu

70 %

povečan doseg (reach) na Facebooku v prvem mesecu

274 %

povečana vpletenost (engagement) na Instagramu v prvem mesecu

122 %

povečanje prikaza (impressions) na Instagramu v prvem mesecu

99 %

povečan doseg (reach) na Instagramu v prvem mesecu

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense