Izziv
Mercator vsako leto svojim poslovnim partnerjem podeli rokovnike, s katerimi si lahko bolje organizirajo svoj čas, letos pa si bodo lahko proste termine popestrili s svežimi vsebinami iz M soseske.
Rešitev
Na pogled popolnoma navaden zvezek, s trdimi platnicami in lepimi ilustracijami, a če pogledamo bližje, v vsaki podobi odkrijemo tudi skrito, kamufirano QR-kodo, ki nam odkrije svojevrsten digitalni svet.
V rokovniku pa smo prepoznali tudi priložnost za predstavitev prihajajoče, prenovljene, vsebinsko osupljive M soseske ter ga napolnili s svežimi podobami in duhovitimi pripisi.
Storitve
- kreativno oblikovanje
Rokovnik je tako rekoč naše življenje. Vsako njegovo vrstico običajno zapolnimo z dejavnostmi in obveznostmi in tudi ta Mercatorjev rokovnik služi temu namenu.
A mi verjamemo, da je tudi preživljanje prostega časa s kakovostnimi vsebinami svojevrstna obveznost, zato smo jim v tem rokovniku namenili svoje mesto. Postavili smo jih kar na platnico. Ta predstavlja portal Mercatorjeve prenovljene M soseske in svet vsebin, ki se skriva v njej.
V M sosesko vstopimo tako, da naredimo posnetek QR-kode, ki je skrita med stavbami. Med platnicami pa lahko odkrijemo hude ilustracije, ki nas popeljejo v posamezne ulice v M soseski. Odlašanje s kakovostnimi vsebinami je zdaj že nesprejemljivo, saj si lahko svežo vsebino privoščimo vsak dan. 365 dni. 365 zanimivih vsebin.
- EKIPA
- Tekstopisec: Rok Artiček
- Umetniški direktor: David Fartek
- Kreativni direktor: Uroš Goričan
- Direktorica projekta: Andreja Veršič
- Oblikovalca: Daša Žerovnik


