EN

Izziv

Mercator vsako leto svojim poslovnim partnerjem podeli rokovnike, s katerimi si lahko bolje organizirajo svoj čas, letos pa si bodo lahko proste termine popestrili s svežimi vsebinami iz M soseske. 

Rešitev

Na pogled popolnoma navaden zvezek, s trdimi platnicami in lepimi ilustracijami, a če pogledamo bližje, v vsaki podobi odkrijemo tudi skrito, kamufirano QR-kodo, ki nam odkrije svojevrsten digitalni svet.

V rokovniku pa smo prepoznali tudi priložnost za predstavitev prihajajoče, prenovljene, vsebinsko osupljive M soseske ter ga napolnili s svežimi podobami in duhovitimi pripisi. 

Storitve

  • kreativno oblikovanje

Rokovnik je tako rekoč naše življenje. Vsako njegovo vrstico običajno zapolnimo z dejavnostmi in obveznostmi in tudi ta Mercatorjev rokovnik služi temu namenu.

A mi verjamemo, da je tudi preživljanje prostega časa s kakovostnimi vsebinami svojevrstna obveznost, zato smo jim v tem rokovniku namenili svoje mesto. Postavili smo jih kar na platnico. Ta predstavlja portal Mercatorjeve prenovljene M soseske in svet vsebin, ki se skriva v njej.

V M sosesko vstopimo tako, da naredimo posnetek QR-kode, ki je skrita med stavbami. Med platnicami pa lahko odkrijemo hude ilustracije, ki nas popeljejo v posamezne ulice v M soseski. Odlašanje s kakovostnimi vsebinami je zdaj že nesprejemljivo, saj si lahko svežo vsebino privoščimo vsak dan. 365 dni. 365 zanimivih vsebin.


  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Kreativni direktor: Uroš Goričan
  • Direktorica projekta: Andreja Veršič
  • Oblikovalka: Daša Žerovnik


Rokovnik 4
Rokovnik 8
Rokovnik 19

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense