EN

Izziv

Kako lahko idejo sveže narezanih izdelkov iz Mercatorjeve delikatese najbolj nazorno (in okusno) predstavimo skozi zunanje oglaševanje?

Rešitev

Tako kot v Mercatorju prodajalke in prodajalci skrbno narežejo različne mesnine in sire, smo mi z isto mero ljubezni narezali kar plakate. Kar tako, počez. Narezali smo tri različne delikatese: luknjasti sir, mortadelo z olivami in pravi kraški pršut.

Storitve

  • zunanje oglaševanje
  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Izvršni kreativni direktor: Uroš Goričan 
  • Kreativni direktor in Tekstopisec: Matej Kodrič 
  • Mlajša vodka projektov: Nina Piskar 
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek 
  • Vodja projektov: Andreja Veršič
  • Oblikovalka: Daša Žerovnik


  • NAGRADE SOF 2021
  • 3 zlate nagrade v kategoriji Ambientalne komunikacije
  • Srebrna nagrada v podkategoriji Kreativna uporaba medija



Prsut Mortadela Sir

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense