Izziv
S hitrim življenjskim tempom nam življenjsko okolje in narava postajata vse bolj tuja, epidemija pa nas je vsaj za nekaj časa še bolj odtujila in zaprla v svoje domove ter povzročila pri otrocih pasivnost s premalo gibanja in aktivnosti.
Rešitev
Zato je Mercator pripravil lojalnostno kampanjo z letečo druščino plišastih igrač, ki je otroke poučila o svetu okoli njih in jih razmigala. Predstavili so projekt, ki je nagovarjal otroško radovednost, in jih naučili novih plesnih korakov. Otroci so zbirali sličice, jih lepili v album in skupaj s starši spoznavali svet okoli sebe, hkrati pa so malčki lahko pridobili še simpatične plišaste junake Leteče druščine. Obenem so se s pomočjo nalepk učili o pomembnosti opraševanja, ohranjanja pestrosti življenja na Zemlji in o opazovanju ptic. Kampanja je poleg klasičnega pristopa vsebovala tudi razigrano spletno ekstenzijo – šolo plesa, v kateri so se otroci naučili enostavnih korakov plesa Leteče druščine pod taktirko priznanega koreografa Mihe Krušiča.
Storitve
- televizijski, radijski in tiskani oglasi
- digitalno oglaševanje
- oglaševanje na prodajnih mestih
- zunanje oglaševanje