Izziv
Mercator je v prazničnem času želel ponuditi več – več od konkurentov, več od običajnih kampanj in več od klasične nakupovalne izkušnje. Zato je Mercator z nizozemskim partnerjem zasnoval prikupne kartonaste hiške in figurice, s katerimi je bilo mogoče sestaviti pravljično vasico in jih v ličnih paketkih v prazničnem času podarjal kupcem ob nakupih za vsakih 10 eur.
Naša naloga je bila predstavitev čarobnosti zbiranja figuric, njihovega sestavljanja in uživanja v pravljično okrašenih domovih. Pri tem nismo pozabili niti na bistvo prazničnih dni – skrb za tiste, ki občutijo največje pomanjkanje ravno v božičnem času.
Rešitev
Vsakdo si lahko ustvari svojo pravljično vasico, če le odpre srce in duha. Najpomembnejše stvari so najbolj preproste in včasih nas lahko osreči majhna vasica, ki jo samo malo “posladkamo” in že lahko vstopimo v domišljijski svet. Prav to se je pripetilo junakinji kampanje in z njo otrokom in odraslim v večini slovenskih domov.
Storitve
- televizijski oglas
- tiskani oglas
- radijski oglas
- zunanje oglaševanje
- spletna dobrodelna akcija
- kampanja na družbenih omrežjih
- kampanja s slovenskimi vplivneži
- Facebook skupina za izmenjavo hišic