EN

Izziv

Mercator je v prazničnem času želel ponuditi več – več od konkurentov, več od običajnih kampanj in več od klasične nakupovalne izkušnje. Zato je Mercator z nizozemskim partnerjem zasnoval prikupne kartonaste hiške in figurice, s katerimi je bilo mogoče sestaviti pravljično vasico in jih v ličnih paketkih v prazničnem času podarjal kupcem ob nakupih za vsakih 10 eur.                                                                  

Naša naloga je bila predstavitev čarobnosti zbiranja figuric, njihovega sestavljanja in uživanja v pravljično okrašenih domovih. Pri tem nismo pozabili niti na bistvo prazničnih dni – skrb za tiste, ki občutijo največje pomanjkanje ravno v božičnem času. 

Rešitev

Vsakdo si lahko ustvari svojo pravljično vasico, če le odpre srce in duha. Najpomembnejše stvari so najbolj preproste in včasih nas lahko osreči majhna vasica, ki jo samo malo “posladkamo” in že lahko vstopimo v domišljijski svet. Prav to se je pripetilo junakinji kampanje in z njo otrokom in odraslim v večini slovenskih domov.

Storitve

  • televizijski oglas
  • tiskani oglas
  • radijski oglas
  • zunanje oglaševanje
  • spletna dobrodelna akcija
  • kampanja na družbenih omrežjih
  • kampanja s slovenskimi vplivneži
  • Facebook skupina za izmenjavo hišic

RELEVANTEN NASLOV: Prižgi svojo pravljico

DODATNO BESEDILO O PROJEKTU:

Za Pravljično vasico smo zasnovali tv oglas, ki je nagovarjal k ustvarjanju svojih čarobnih praznikov s sestavljanjem čarobnih hišk in figuric. Z nagradnimi igrami in pomočjo influencerjev na družbenih omrežjih smo predstavili uporabnost in veselje ob sestavljanju vasice. Tu se govori, da skorajda ni bilo slovenskega doma, ki ne bi imel vsaj kakšne pravljične hiške, ki je razsvetlila otroški obraz.

Da pa bi pomagali tudi tistim, ki so se v prazničnem času znašli brez varnega zavetja, je Mercator v imenu vseh tistih, ki so na spletni strani sestavljali virtualno pravljično vasico, daroval sredstva Hiši zavetja Palčica, kjer si neutrudno prizadevajo vrniti otrokom varnost in izgubljeno zaupanje. Tako otroci v bridkih trenutkih življenja niso ostali čisto sami, temveč so praznovali skupaj z vami. 

  • EKIPA
  • Izvedbena oblikovalka: Ewa Bogataj
  • Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Oblikovalec: Blaž Pintar
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek
  • Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc
  • Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
  • Digitalna strateginja in kreativna direktorica: Nina Tanhofer
  • Direktorica projekta: Andreja Veršič
  • Oblikovalka: Daša Žerovnik
Herman Web Image Pravljicna Vasica Game 1
Mercator Pravljicna 1920x1430 2 Mercator Pravljicna 1920x1430
Puncka Sedeca 1920x1080

Naročniki

2TDK Adria Tehnika AMZS Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Bitstamp Don Don Grosuplje Dravske elektrarne Maribor E3 Elektro Gorenjska