EN

Izziv

Mercator je največji slovenski delodajalec ter vodilni trgovec v Sloveniji in jadranski regiji. Za nadaljnjo poslovno rast in razvoj družbe je bil potreben prenos lastništva delnic Mercatorja na novoustanovljeno holdinško družbo Fortenova ter finančno prestrukturiranje dolgoročnih obveznosti. Mercator nastopa na petih trgih, zato sta upravljanje odnosov in korporativno komuniciranje s ključnimi deležniki in odločevalci strateškega pomena.

Rešitev

Ob prenosu lastništva je bila izpeljana spletna regionalna novinarska konferenca v formatu televizijske oddaje. Mediji in ključni deležniki so prejeli ekskluzivni dostop za ogled in sodelovanje na novinarski konferenci, ki je povezala Mercator, dobavitelje iz celotne regije ter ponudila uvid v nadaljnji razvoj vodilne blagovne znamke na področju trgovine.

Storitve

  • idejna in vsebinska zasnova korporativnega dogodka
  • razvoj ključnih sporočil
  • priporočila za komuniciranje s ključnimi deležniki in odločevalci
  • razvoj celotne podobe regionalne spletne novinarske konference
  • načrtovanje, organizacija, izvedba in nadzor korporativnega dogodka
  • videoprodukcija in distribucija
  • odnosi z mediji

Opis projekta

Mercator je potreboval komunikacijsko rešitev, s katero je lahko v realnem času komuniciral z mediji z vseh trgov, na katerih posluje. Nastala je ideja o digitalnem formatu televizijske oddaje z novinarskimi prispevki iz treh držav, studijskem pogovoru vodilnih menedžerjev Fortenove in Mercatorja ter prostorom za zastavljanje novinarskih vprašanj v realnem času.

Šestdeset minut kakovostne lastne vsebine je bilo mogoče spremljati prek premium digitalne platforme Confiva, ki je ponudila možnost spremljanja poslovnega pogovora z vodilnima menedžerjema Fortenove in Mercatorja v štirih jezikih, novinarji pa so imeli možnost postavljanja vprašanj v realnem času. Spletno novinarsko konferenco je aktivno spremljalo več kot 100 novinarjev iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije in Črne gore. Novinarska konferenca je potekala po priporočilih javnih družb, z upoštevanjem veljavne zakonodaje, domače in tuje poslovne prakse ter po tovrstnih priporočilih v drugih članicah Evropske unije.

Tovrstna idejna in vsebinska zasnova novinarske konference ter integrirana uporaba tehnologij so trenutni vrhunec korporativnega komuniciranja.

  • EKIPA
  • Direktor naročnika: Franci Zavrl
  • Svetovalec: Uroš Štanc


Fortenova je v pravem multimedijskem šovu napovedala drugačno, za Mercator svetlejšo prihodnost.

Pop TV
100

akreditiranih in prisotnih novinarjev iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije in Črne Gore

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense