Izziv
Mercator je največji slovenski delodajalec ter vodilni trgovec v Sloveniji in jadranski regiji. Za nadaljnjo poslovno rast in razvoj družbe je bil potreben prenos lastništva delnic Mercatorja na novoustanovljeno holdinško družbo Fortenova ter finančno prestrukturiranje dolgoročnih obveznosti. Mercator nastopa na petih trgih, zato sta upravljanje odnosov in korporativno komuniciranje s ključnimi deležniki in odločevalci strateškega pomena.
Rešitev
Ob prenosu lastništva je bila izpeljana spletna regionalna novinarska konferenca v formatu televizijske oddaje. Mediji in ključni deležniki so prejeli ekskluzivni dostop za ogled in sodelovanje na novinarski konferenci, ki je povezala Mercator, dobavitelje iz celotne regije ter ponudila uvid v nadaljnji razvoj vodilne blagovne znamke na področju trgovine.
Storitve
- idejna in vsebinska zasnova korporativnega dogodka
- razvoj ključnih sporočil
- priporočila za komuniciranje s ključnimi deležniki in odločevalci
- razvoj celotne podobe regionalne spletne novinarske konference
- načrtovanje, organizacija, izvedba in nadzor korporativnega dogodka
- videoprodukcija in distribucija
- odnosi z mediji