EN

Izziv

Mercator je jeseni še okrepil in razširil ponudbo lokalnih izdelkov blagovne znamke Radi imamo domače. Tokrat je dal prednost domačim in avtohtonim slovenskim rastlinskim vrstam ter tradicionalnim in avtohtonim slovenskim živalskim pasmam. Združil jih je pod enotno zeleno oznako Od nekdaj naše s tradicijo. Naša naloga pa je bila priprava celovite komunikacijske rešitve, ki bo novost predstavila svetu. A tu se ni končalo. Poleg običajnih kanalov je ta kampanja predvidevala tudi vsebinski del, katerega namen je vzpostavitev Mercatorja kot varuha domačih, tradicionalnih in avtohtonih slovenskih vrst in pasem.

Rešitev

“Srčno predani tradiciji” je slogan, ki povezuje vse dele kampanje, od klasičnih kanalov do digitalnih, vse do medijske prisotnosti. Gre za nadgradnjo lanske komunikacije za novo linijo izdelkov Radi imamo domače, ki sloni na predanosti slovenskega kmeta zemlji in pridelku na eni strani ter Mercatorja kot povezovalca na drugi. Idejo smo zaokrožili 360-stopinjsko, morda še za kakšno stopinjo več.

Storitve

  • kreativna zasnova
  • TV-oglas
  • radijski oglas
  • vzpostavitev in vodenje vsebinske platforme
  • oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih

Srčno radi imamo domače

Večplastno komunikacijo sestavljajo televizijski oglas z Janom Plestenjakom, ki predstavi, kako pomembno je, da se vsi zavedamo pomena svojih korenin. Serijo plakatov in tiskanih oglasov smo obogatili z arhivskimi fotografijami slovenskih kmetov iz Muzeja novejše zgodovine, na digitalnih kanalih in pri vsebinskem sodelovanju z medijskimi hišami pa smo največji poudarek namenili tematiki pomena avtohtonih rastlinskih vrst za razvoj slovenskega kmetijstva in zagotavljanje kakovostne prehrane.

Na zabaven način smo predstavili tudi nekatere avtohtone vrste rastlin in pasme živali, ki jih prej morda sploh nismo poznali in so zdaj končno dobile tudi svoj glas. Oživeli so avtohtona štajerska kokoš, bovška ovca, pa avtohtona sorta jablane dolenjska voščenka, tudi ajda darja in ne nazadnje še avtohtono slovensko cikasto govedo.

Kaj so nam povedale? Preverite v videih.


  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Kreativni direktor in tekstopisec: Uroš Goričan
  • Digitalna oblikovalka: Iana Kušer
  • Digitalni strateg: Mark Mavretič
  • Oblikovalka: Mateja Omerzel
  • Mlajša vodja projekta: Nina Piskar
  • Ustvarjalka družbenih omrežij: Mili Šprajc
  • Direktorica digitalnih projektov: Brigita Švigelj
  • Direktorica projekta: Andreja Veršič
  • Oblikovalka: Daša Žerovnik


Mercator Rid Bb Copy

Idejo smo zaokrožili 360-stopinjsko, morda še za kakšno stopinjo več.”

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense