Izziv
Mercator je jeseni še okrepil in razširil ponudbo lokalnih izdelkov blagovne znamke Radi imamo domače. Tokrat je dal prednost domačim in avtohtonim slovenskim rastlinskim vrstam ter tradicionalnim in avtohtonim slovenskim živalskim pasmam. Združil jih je pod enotno zeleno oznako Od nekdaj naše s tradicijo. Naša naloga pa je bila priprava celovite komunikacijske rešitve, ki bo novost predstavila svetu. A tu se ni končalo. Poleg običajnih kanalov je ta kampanja predvidevala tudi vsebinski del, katerega namen je vzpostavitev Mercatorja kot varuha domačih, tradicionalnih in avtohtonih slovenskih vrst in pasem.
Rešitev
“Srčno predani tradiciji” je slogan, ki povezuje vse dele kampanje, od klasičnih kanalov do digitalnih, vse do medijske prisotnosti. Gre za nadgradnjo lanske komunikacije za novo linijo izdelkov Radi imamo domače, ki sloni na predanosti slovenskega kmeta zemlji in pridelku na eni strani ter Mercatorja kot povezovalca na drugi. Idejo smo zaokrožili 360-stopinjsko, morda še za kakšno stopinjo več.
Storitve
- kreativna zasnova
- TV-oglas
- radijski oglas
- vzpostavitev in vodenje vsebinske platforme
- oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih