Izziv
Telekom Slovenije na slovenskem trgu uživa status vodilnega, zanesljivega in varnega telekomunikacijskega operaterja. Vendar pa se uporabniki pri telekomunikacijah čedalje večkrat odločajo na podlagi cene, kakovost pa postavljajo v ozadje. Z novo kampanjo želi Telekom Slovenije razbiti mit najdražjega operaterja, saj kot prejemnik kar dveh priznanj best buy award strankam dokazano ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Rešitev
Najprej prenovimo slogan, ki namenoma rezonira kot “vedno najboljše”, s tem samozavestno podpiše aktivnosti vodilnega in najnaprednejšega slovenskega ponudnika najsodobnejših IKT-storitev in rešitev, uporabnikom pa sporoča, da jim s Telekomom Slovenije ni treba sprejemati kompromisov, saj dobijo najboljše za svoj denar. Telekom Slovenije pa dobi tudi novi obraz – Sebastiana Cavazzo, priznanega slovenskega gledališkega, filmskega in televizijskega igralca, ki mu mnogi priznavajo, da je na svojem področju najboljši. Zato ustvari prepričljivo prispodobo za nekoga, ki v življenju ne sprejema kompromisov, saj zase želi in zahteva le najboljše.
Storitve
- serija TV-oglasov
- radijski oglasi
- tiskani oglasi
- zunanje oglaševanje
- spletno oglaševanje
- družbena omrežja