EN

Izziv

Telekom Slovenije na slovenskem trgu uživa status vodilnega, zanesljivega in varnega telekomunikacijskega operaterja. Vendar pa se uporabniki pri telekomunikacijah čedalje večkrat odločajo na podlagi cene, kakovost pa postavljajo v ozadje. Z novo kampanjo želi Telekom Slovenije razbiti mit najdražjega operaterja, saj kot prejemnik kar dveh priznanj best buy award strankam dokazano ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

Rešitev

Najprej prenovimo slogan, ki namenoma rezonira kot “vedno najboljše”, s tem samozavestno podpiše aktivnosti vodilnega in najnaprednejšega slovenskega ponudnika najsodobnejših IKT-storitev in rešitev, uporabnikom pa sporoča, da jim s Telekomom Slovenije ni treba sprejemati kompromisov, saj dobijo najboljše za svoj denar. Telekom Slovenije pa dobi tudi novi obraz – Sebastiana Cavazzo, priznanega slovenskega gledališkega, filmskega in televizijskega igralca, ki mu mnogi priznavajo, da je na svojem področju najboljši. Zato ustvari prepričljivo prispodobo za nekoga, ki v življenju ne sprejema kompromisov, saj zase želi in zahteva le najboljše.

Storitve

  • serija TV-oglasov
  • radijski oglasi
  • tiskani oglasi
  • zunanje oglaševanje
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja

Povezava, varnost in zanesljivost brez kompromisov.

Kampanjo uvrstimo na trg s serijo TV-oglasov, ki preigravajo različna področja, na katerih ljudje v življenju ne sprejemajo kompromisov, vse pa druži presenetljiv, metaforičen obrat – gledalec ima tako na začetku vtis, da glavni junak npr. nastopa v oglasu za vrhunski, tehnološko dovršen avto, nato pa mu postane jasno, da je šlo v resnici že od prvega kadra za oglas za: Telekom Slovenije.

Sebastian Cavazza brezkompromisno prevzame ulice, sporočila pa razširimo tudi v radijski eter, v katerem posebej izstopa neomejeni radijski oglas, ko Sebastianu njegov sin Vazz – uporabnik paketa NAJ, ki mu omogoča neomejeno komunikacijo – med vajo na tajnici pusti kopico sporočil in dobesedno prevzame oglasni blok. 

V digitalnem okolju kampanja zabava s preroll oglasi, preseneča pa tudi z uporabo tehnologije AI, ko predstavi sintetičnega Sebastiana – Sebatarja, ki ima nalogo, da svojemu človeškemu originalu v digitalnem okolju pomaga širiti sporočila in ponudbo Telekoma Slovenije. 

Že v prvih tednih kampanja doseže neverjetno odmevnost, kar dokazujejo tudi rezultati ob njenem lansiranju; 42 % porast tedenskih vlog v segmentu novih fiksnih uporabnikov, 25 % porast v segmentu novih mobilnih uporabnikov ter 11 % povečanje prodaje mobilnih telefonov. Ljudje slišijo naše sporočilo in ga – brezkompromisno – sprejmejo.

  • EKIPA
  • Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik, Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Miha Grobler
  • Starteginja: Aida Gadžo
  • Direktorja naročnika: Milan Slana, Arin Čebokli
  • Direktorica projekta: Tjaša Penko
  • Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Sebastian Cavazza, Miha Bevc, Aida Gadžo, Maj Kelenc, Eva Stopar
  • Oblikovalca: Matej Ferlič, Ned Cocej Minatti
  • Digitalna strateginja: Eva Križaj
  • Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović
  • Upravljavka družbenih omrežij: Tereza Pikec
  • Produkcijska hiša: Super 16
  • Režiser: Jure Matjažič
  • Fotograf: Peter Giodani
42 %

porast tedenskih vlog v segmentu novih fiksnih uporabnikov

25 %

porast v segmentu novih mobilnih uporabnikov

11 %

povečanje prodaje mobilnih telefonov

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense