EN

Izziv

IZI je najbolj enostaven predplačniški mobilni operater, ki odslej nagovarja mlajše uporabnike. Tiste, ki svoja življenja živijo v mobilnih napravah. Kako zasnovati oglaševalsko akcijo za generacijo, ki je še ne razumemo povsem? 

Rešitev

Kako zasnovati oglaševalsko akcijo za generacijo, ki je še ne razumemo povsem? Tako, da jo ustvarijo mladi sami – za svoje vrstnike.

Storitve

  • kampanja TikTok
  • spletno mesto (pristajalna stran)
  • spletno oglaševanje
  • aktivacija na družbenih omrežjih
  • video

Opis projekta

K sodelovanju smo povabili nanovplivneže in jih prosili, da v okviru platforme Živi na IZI ustvarjajo sebi všečne videovsebine na najbolj vročem družbenem omrežju ta hip – na TikToku. Serijo posnetkov, ki so jih ustvarili sami zase, pa smo nato uporabili tudi v vseh drugih kanalih komuniciranja, predvsem digitalnih. Če kampanje ne boste opazili na televiziji ali obcestnih plakatih, ne skrbite. To pomeni le, da ni namenjena vam.

  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Gregor Čeferin
  • Digitalni vodja projekta: Tilen Erjavec
  • Tekstopisec: Bor Klemenc Mencin
  • Oblikovalka: Iana Kušer
  • Vodja projekta: Jernej Lipar
  • Oblikovalec: Blaž Pintar
  • Tekstopisec in upravljalec družbenih omrežij: Matej Sever
  • Direktor Naročnika: Milan Slana
  • Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
  • Montažerka: Urška Vavpetič


Herman Web Image Template Izimobil
Herman Mobile Image Template Izimobil 2 Herman Mobile Image Template Izimobil Herman Mobile Image Template Izimobil 3

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense