EN

Izziv

Barcaffè je optimizem, Barcaffè je tista blagovna znamka, s katero si vzameš premor in uživaš trenutek dneva. V času, ko je koronavirus temeljito posegel v življenja vseh nas, so optimizem in dobre novice, začinjene s skodelico dobre kave, še kako pomembni. Drobni rituali lepšajo vsak dan. Drobni rituali dišijo drugače in osmislijo dan. Ker je epidemija zamajala posameznikov vsakdanjik in marsikomu porušila rutino, so se ustvarjalci Barcaffèja odločili, da poskrbijo za boljši in omamno dišeč jutri. 

Rešitev

Maja, ko je bil koronavirus že v polnem zamahu, smo skupaj z Adriamedio zasnovali portal dobrih novic.

Storitve

  • idejna zasnova in izvedba projekta
  • tiskani oglas in spletne pasice
  • priprava medijskih vsebin
  • spodbuda objav v lifestyle medijih

Opis projekta

Tako smo vsem ljubiteljem kave, ki poleg jutranje kave prelistajo tudi časopis, ponudili nabor lepih zgodb, ki polepšajo dan. Spletno mesto smo najprej sami zapolnili s pozitivnimi novicami, nato pa prosili sledilce in bralce, naj z nami delijo utrinke iz svojega vsakdanjika. Koščki mozaika iz življenj mnogih, prelitih na papir, so se na koncu sestavili v neverjetno zabavno, pozitivno in čudovito umetnijo. Vsi, ki so delili delčke svojih pozitivnih zgodb, so prejeli paketke Barcaffè za še slajše jutro. 


  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Vodja projekta: Arin Čebokli
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Mlajša vodja projekta: Amadeja Kavšek

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense