Epidemija koronavirusa je dodobra zarezala v vsakdanje življenje in predrugačila tako naše delovanje kot tudi mišljenje. Kako pa lahko posameznik vpliva na svet, v katerem živimo? Kam naj usmeri svoje razmišljanje o družbi, ki zaradi krize sprejema drugačne vrednote? Kaj sploh lahko naredimo kot družba? Kje iskati solidarnost in kako pridobiti zaupanje v poplavi teorij zarot?
V skupini Herman & partnerji neprestano rastemo in se razvijamo. Nenehno smo na preži za novimi talenti, ki s svojim znanjem dodatno obogatijo naš ˝know-how˝ in poskrbijo, da našim naročnikom ponudimo najboljše rešitve.
Dr. Dejan Verčič, profesor, avtor, podjetnik in partner v skupini Herman & partnerji, je v zadnjem desetletju, in sicer med leti 2010–2019, drugi najbolj citirani raziskovalec na področju globalnih odnosov z javnostmi na svetu.
Matej Kodrič, Miha Bevc in Uroš Goričan, kreativci v skupini Herman & partnerji, so za MM razkrili vsak svoj najljubši slovenski oglas iz leta 2020.
Darilo, ki greje vse leto. S tem v mislih smo se pri Herman & partnerji letos odločili za prav posebno obdarovanje poslovnih partnerjev in prijateljev. ˝Njihova˝ darila v obliki kap in rokavic smo podarili tistim, ki jih najbolj potrebujejo – otrokom Botrstva.
Tudi letošnjo žirijo SOF-a, ki bo 8. in 9. junija 2021 potekal v Portorožu, sestavljajo izjemni kreativni in umetniški direktorji.
˝Singularnost tehnologije, medijev in komuniciranja je tukaj,˝ je na konferenci PR & Media Days Mostariensis povedal dr. Dejan Verčič, častni gost in dobitnik plakete 2020 za izjemen prispevek k razvoju odnosov z javnostmi, integriranih komunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi.
Hermanov kreativni direktor Uroš Goričan bo vodil sedemčlansko ekipo jubilejnega 10. festivala Outstanding.